9 najlepszych rzeczy do zrobienia po zerwaniu

Polecany przez 2896 os贸b (Ocena 4,95/5)
5/5
9 najlepszych rzeczy do zrobienia po zerwaniu
Je偶eli pomog艂o kliknij!
[Total: 1 Average: 5]

Zerwanie mo偶e by膰 jednym z najbardziej niszcz膮cych do艣wiadcze艅, jakie mo偶na prze偶y膰. Nie ma lepszego sposobu na u艣mierzenie b贸lu po rozstaniu i niewa偶ne, jak bardzo kto艣 mo偶e pr贸bowa膰 go powstrzyma膰, nie jest to mo偶liwe.

W przypadku zaniedbania mo偶e to prowadzi膰 do innych dolegliwo艣ci. Jest jednak kilka rzeczy, kt贸re mo偶esz zrobi膰 po zerwaniu. Pomo偶e ci to wyleczy膰 si臋 z b贸lu, zamiast go trzyma膰. Mo偶esz nie by膰 w stanie unikn膮膰 b贸lu, ale mo偶esz spr贸bowa膰 troch臋 go sobie u艂atwi膰.

Po zerwaniu, w zale偶no艣ci od tego, jak mocny jest jego efekt, jedyne, czego nie mo偶esz zrobi膰, to udawa膰, 偶e jest w porz膮dku. To ci臋 po偶re od wewn膮trz, a efekty s膮 znacznie gorsze ni偶 wtedy, gdy akceptujesz sytuacj臋 i pracujesz nad uzdrowieniem. Oto rzeczy do zrobienia po rozstaniu Przeczytaj to teraz: co powiedzie膰, aby odzyska膰 swojego by艂ego ?

co robi膰 po zerwaniu

1. Po艣wi臋膰 troch臋 czasu i przemy艣l zwi膮zek

Nie ma nic z艂ego w przemy艣leniu zwi膮zku. W rzeczywisto艣ci mo偶esz to zrobi膰 przy kilku okazjach. Jednak to nie to samo, co obsesja na punkcie tej sprawy. Przemy艣lenie ca艂ej pr贸by pomaga pogodzi膰 si臋 z obecn膮 sytuacj膮. Sp贸jrz, dlaczego zwi膮zek zako艅czy艂 si臋 tak, jak to si臋 sta艂o.

Im bardziej rozwa偶ysz sytuacj臋, tym wi臋ksze prawdopodobie艅stwo, 偶e zaakceptujesz, 偶e wyst膮pi艂 problem, je艣li nie wi臋cej ni偶 jeden. Oczywiste jest, 偶e w ka偶dym zwi膮zku s膮 dobre chwile, ale je艣li 艣cie偶ka stawa艂a si臋 trudna, lepiej wyj艣膰 z niej w jednym kawa艂ku, ni偶 pozostawa膰 w utraconym zwi膮zku. Chocia偶 do艣wiadczenie jest najlepszym nauczycielem, zidentyfikujesz r贸wnie偶 obszary, kt贸rym musisz si臋 przyjrze膰, gdy wejdziesz w jakikolwiek inny zwi膮zek. Potraktujcie jako podstaw臋 nauczania, kt贸ra jest lepsza. Przeczytaj teraz: Jak poradzi膰 sobie z rozstaniem ?

2. Zachowaj dystans / przestrze艅

Po zerwaniu wa偶ne jest, aby zachowa膰 dystans. Czasami byli mog膮 zdecydowa膰 si臋 pozosta膰 przyjaci贸艂mi, ale zaraz po zerwaniu najlepiej zachowa膰 dystans. Utrzymywanie dystansu polega na unikaniu siebie nawzajem. 呕adnych telefon贸w, SMS-贸w, ostatnich drink贸w, media spo艂eczno艣ciowe r贸wnie偶 s膮 niedopuszczalne i zdecydowanie nie sprawdzaj膮 si臋 nawzajem. Pami臋taj, 偶e zerwali艣cie z jakiego艣 powodu i oboje musicie to szanowa膰. Je艣li zamieszkali艣cie razem, jeste艣cie zmuszeni spotka膰 si臋 i zrobi膰 to, co konieczne. Nie liczy si臋 to jako naje偶d偶anie sobie przestrzeni.

Utrzymywanie dystansu polega na tym, 偶e pomaga on leczy膰 si臋 lepiej i szybciej. Trudniej jest odpu艣ci膰, je艣li zamierzasz o偶ywi膰 dawne czasy, kiedy wszystko, co robi艂e艣, to sp臋dza膰 czas i dobrze si臋 bawi膰. Jest prawdopodobne, 偶e b臋dziesz odczuwa膰 wi臋kszy b贸l ni偶 obecnie.

Czasami prawdopodobnie mieszkacie obok siebie, w takich okoliczno艣ciach ka偶de spotkanie powinno by膰 kr贸tkie i uprzejme i szybko odejd藕. Dotyczy to r贸wnie偶 os贸b, kt贸re rozesz艂y si臋 i pracuj膮 w tym samym biurze lub budynku, w kt贸rym musz膮 dzieli膰 przestrze艅, na przyk艂ad windy. Takie sytuacje mog膮 by膰 trudne, ale kr贸tka pogaw臋dka nie jest wskazana. W przeciwnym razie nale偶y za wszelk膮 cen臋 unika膰 spotka艅.

3. Podtrzymaj swoj膮 decyzj臋

Poniewa偶 odej艣cie staje si臋 trudne, wiele os贸b ma tendencj臋 do ponownego przemy艣lenia swojej decyzji z my艣l膮, 偶e za jaki艣 czas sytuacja mo偶e si臋 poprawi膰 lub inaczej. Nale偶y pami臋ta膰, 偶e decyzja o rozstaniu zosta艂a podj臋ta nie bez powodu. Jest to bardziej wa偶ne, je艣li zerwanie nast膮pi艂o z twojego powodu. Nawet je艣li to nie by艂a twoja decyzja, nie musisz zastanawia膰 si臋 nad decyzj膮. Wiele os贸b pr贸buje o偶ywi膰 stare dobre wspomnienia, aby pom贸c partnerowi przemy艣le膰 swoj膮 decyzj臋.

Dobro by艂o dobre, dop贸ki trwa艂o, ale pami臋taj, 偶e dosz艂o do sytuacji, kt贸r膮 ma, poniewa偶 sprawy wymkn臋艂y si臋 spod kontroli. Granie w tego typu gry prowadzi tylko do kilku rozsta艅 z t膮 sam膮 par膮. To nie jest tego warte i najlepiej, je艣li zdasz sobie spraw臋, 偶e co艣 idzie nie tak, nadszed艂 czas, aby porzuci膰 autobus, zanim si臋 rozbije.

Mo偶e to zabrzmie膰 surowo, ale my艣l o powrocie lub my艣leniu, 偶e podj膮艂e艣 z艂膮 decyzj臋, mo偶e spowodowa膰 traum臋, a nawet stres. Musia艂e艣 przemy艣le膰 sytuacj臋 przed podj臋ciem decyzji o zako艅czeniu zwi膮zku i musia艂 istnie膰 dobry pow贸d, aby p贸j艣膰 t膮 drog膮.

4. Porozmawiaj z przyjaci贸艂mi i blisk膮 rodzin膮

M贸wi si臋, 偶e udost臋pnianie problemu rozwi膮zuje cz臋艣膰 problemu. Chocia偶 dzielenie si臋 b贸lem jest dobrym pomys艂em, upewnij si臋, 偶e robisz to z odpowiedni膮 grup膮 ludzi. Ludzie, kt贸rym zale偶y na Tobie i Ci臋 kochaj膮, to najlepsza grupa po zerwaniu. Potrzebujesz wsparcia, mi艂o艣ci i uczucia tych ludzi. Zawsze dadz膮 ci pow贸d, by poczu膰 si臋 lepiej. Bez wzgl臋du na sytuacj臋 ta grupa ludzi zawsze b臋dzie Ci臋 wspiera膰.

B臋d膮 tam, gdy b臋dziesz p艂aka膰, pomog膮 ci wyj艣膰 i przypomn膮 ci o twojej warto艣ci. Dzi臋ki ich wsparciu w mgnieniu oka wr贸cisz na w艂a艣ciwe tory. Bliscy przyjaciele i rodzina s膮 najlepsi w tego typu sytuacjach. Pozwol膮 ci przeklina膰 swojego by艂ego, a nawet wspiera膰 ka偶de o艣wiadczenie, kt贸re wypowiesz, o ile poczujesz si臋 lepiej.

Nie ma nic tak dobrego, jak wycofanie si臋 z dowolnego pomys艂u, kt贸ry jednocze艣nie Ci臋 pocieszy. To lepsze ni偶 izolowanie si臋 w celu odstraszenia wszystkich. To tylko zabije ci臋 od wewn膮trz, a nie pomo偶e ci leczy膰. Bliska rodzina i przyjaciele zawsze b臋d膮 ci s艂ucha膰 i dzieli膰 si臋 mi艂o艣ci膮, a nie b贸lem.

5. Usu艅 wszystkie wyzwalacze pami臋ci

W zwi膮zku s膮 rzeczy, kt贸re przypominaj膮 ci twojego by艂ego. Niezale偶nie od tego, czy jest to piosenka, roll-on, perfumy, dopasowane stroje lub jakikolwiek przedmiot, kt贸ry przypomina Ci o by艂ym, najlepiej si臋 ich pozby膰. Ma to na celu pom贸c Ci przesta膰 my艣le膰 o utraconym zwi膮zku. Te przedmioty dzia艂aj膮 jak wyzwalacze wspomnie艅 i pozwol膮 ci trzyma膰 si臋 przesz艂o艣ci. Po zerwaniu najlepiej jest pozwoli膰 przesz艂o艣ci pozosta膰 przesz艂o艣ci膮.

Aby pom贸c Ci pozby膰 si臋 wyzwalaczy pami臋ci, sp贸jrz na ka偶dy pok贸j i zabierz z niego wszystko, co przypomina twoj膮 by艂膮 . Zamiast rozbija膰 i niszczy膰 w艂asno艣膰 z b贸lu, zaleca si臋, aby po prostu w艂o偶y膰 j膮 do pude艂ka i zapiecz臋towa膰.

Powodem, dla kt贸rego musisz patrze膰 na ka偶dy pok贸j, jest to, 偶e s膮 rzeczy, kt贸rych mo偶esz nie chcie膰 odpu艣ci膰. Gdy przejdziesz do ka偶dego pokoju, po prostu si臋 rozgl膮daj膮c, poczujesz wp艂yw, jaki maj膮 te przedmioty. Spogl膮daj膮c na nie, os艂abisz si臋 lub tw贸j 偶o艂膮dek si臋 skr臋ci.

Usu艅 wszystkie elementy, a zauwa偶ysz ulg臋. Wszystko, co musisz zrobi膰, to wyrzuci膰 te rzeczy nawet na chwil臋, a偶 zako艅czy si臋 tw贸j okres 偶a艂oby. Pami臋taj, 偶e to, co jest niewidoczne, 艂atwo zapomina si臋 o tym. Pozb膮d藕 si臋 wszystkich wyzwalaczy pami臋ci bez wybierania, kt贸ry jest kt贸ry. Wszystko, co dotyczy twojego by艂ego, jest NIE, NIE i musi odej艣膰 przynajmniej do czasu wyleczenia.

6. Przyjmij swoje hobby / ulubione

To w艂a艣ciwy czas, aby zaj膮膰 si臋 swoim hobby. Dzieje si臋 tak, poniewa偶 bierzesz na siebie rzeczy, w kt贸rych jeste艣 dobry. Cz臋sto twoje hobby to czynno艣ci, kt贸re lubisz robi膰 i do kt贸rych masz wielk膮 pasj臋. Niezale偶nie od tego, czy jeste艣 dobry w sztuce, p艂ywaniu, uprawianiu sportu, ta艅cu, 艣piewaniu czy czytaniu, jest to najlepszy czas na odkrywanie tego, co lubisz robi膰.

B臋dzie w stanie odwr贸ci膰 Twoj膮 uwag臋 od zerwania. Hobby zwykle poch艂ania Ci臋 tym, co sprawia, 偶e 鈥嬧媙ajlepiej jest znale藕膰 ca艂kiem spory obszar, w kt贸rym mo偶esz si臋 nim zaj膮膰. Na przyk艂ad, je艣li kochasz sztuk臋 i rysunek, we藕 ca艂y sw贸j sprz臋t i usi膮d藕. Rysuj w prawo i pozw贸l ka偶demu na to spojrze膰. Spe艂ni twoje wewn臋trzne pragnienie, a zanim sko艅czysz rysowanie, tw贸j umys艂 b臋dzie chcia艂 wi臋cej rysowa膰 ni偶 wr贸ci膰 do u偶alania si臋 nad sob膮.

7. Podejmij aktywne 偶ycie

Aby zmieni膰 spos贸b my艣lenia swojego by艂ego, wskazane jest, aby przesta膰 my艣le膰 o zwi膮zku. W tym przypadku bycie aktywnym przez wi臋kszo艣膰 czasu jest jednym z najlepszych rozwi膮za艅. Bycie aktywnym obejmuje 膰wiczenia i prac臋 nad innymi obowi膮zkami. Efekty pozostawania aktywnym obejmuj膮 popraw臋 nastroju, z艂agodzenie depresji, a tak偶e odwr贸cenie uwagi. Aktywne 偶ycie pozbawi Ci臋 negatywnej energii.

Je艣li trudno jest Ci zacz膮膰 samodzielnie, mo偶esz poprosi膰 znajomego o pomoc. Alternatywnie mo偶esz zalogowa膰 si臋 / zarejestrowa膰 na si艂owni, gdzie mo偶esz spotka膰 inne osoby, kt贸re s膮 ch臋tne do 膰wicze艅. Je艣li nie mo偶esz zarejestrowa膰 si臋 na si艂owni, mo偶esz spacerowa膰 lub pobiega膰 z pomoc膮 przyjaciela lub rodziny. Uwa偶aj jednak, aby samemu si臋 nie przepracowa膰.

Wiele os贸b ma tendencj臋 do przepracowywania si臋 w wyniku wy艂adowania z艂o艣ci. W tym przypadku wskazane jest zaanga偶owanie osoby trzeciej, kt贸ra b臋dzie Ci臋 motywowa膰 i czuwa膰 nad Tob膮. B臋dziesz tak偶e mie膰 kogo艣, z kim mo偶esz porozmawia膰, aby si臋 zrelaksowa膰 i zrelaksowa膰.

8. Mieszaj

Inn膮 rzecz膮 do zrobienia po zerwaniu jest mieszanie si臋. Wa偶ne jest, aby艣 przebywa艂 w pobli偶u ludzi, a nie d膮sa艂 si臋 sam. Podobnie jak pozostawanie aktywnym, to r贸wnie偶 przekierowuje tw贸j umys艂 od u偶alania si臋 nad sob膮 i odwraca umys艂 od zwi膮zku.

Poznawaj ludzi, bierz udzia艂 w weselach, urodzinach i ka偶dym mo偶liwym wydarzeniu, kt贸re nadejdzie. Na tego typu spotkaniach z pewno艣ci膮 b臋d膮 obecni ludzie, kt贸rych znasz. B臋dziesz zatem mia艂 inne pomys艂y i tematy do om贸wienia. Spotkania z by艂ymi kolegami ze szko艂y zawsze ci臋 rozwesel膮.

O ile powiniene艣 miesza膰 si臋 i uczestniczy膰 w aktywnych wydarzeniach, zaleca si臋 unikanie wydarze艅, kt贸re ty i tw贸j by艂y mo偶ecie spotka膰 przynajmniej do czasu wyleczenia i pokonania zwi膮zku. Istnieje wyra藕na r贸偶nica mi臋dzy zako艅czeniem zwi膮zku a jego pokonaniem. Dopiero po pokonaniu swojego by艂ego mo偶esz swobodnie uczestniczy膰 we wszystkich wydarzeniach, w tym na tych, w kt贸rych mo偶esz si臋 pojawi膰.

Maj膮c to na uwadze, mo偶esz zagra膰 w sw贸j rytm i miesza膰. Inni ludzie potrafi膮 wykorzysta膰 ka偶d膮 spraw臋 jak najlepiej, nawet je艣li nie maj膮 poj臋cia o Twojej obecnej sytuacji.

9. Unikaj kontaktu z rodzin膮 by艂ych

Niekt贸re relacje s膮 czym艣 wi臋cej ni偶 tylko ty i tw贸j by艂y. Wi膮偶膮 si臋 wzajemnie z cz艂onkami rodziny. Je艣li chcesz zapomnie膰 o swoim by艂ym i wp艂ywie, jaki wywar艂 on na Tw贸j zako艅czony zwi膮zek, wskazane jest, aby艣 nie pozostawa艂 blisko rodziny swojego by艂ego. Albo b臋d膮 pr贸bowa膰 odzyska膰 ci臋 z twoim by艂ym, albo b臋d膮 tob膮 gardzi膰, zw艂aszcza je艣li maj膮 wra偶enie, 偶e to ty jeste艣 winny.

To jednak nie musi trwa膰 wiecznie. Pami臋taj, 偶e wszystko, czego pragniesz, to spok贸j ducha, aby艣 m贸g艂 szcz臋艣liwie kontynuowa膰 swoje 偶ycie. Unikaj ka偶dego, kto mo偶e faworyzowa膰 Twojego by艂ego i jego rodzin臋, to jedna ze 艣cie偶ek, kt贸rych powiniene艣 unika膰.

Chocia偶 ka偶dy mo偶e inaczej radzi膰 sobie z rozstaniem , s膮 rzeczy, kt贸re mo偶esz zrobi膰 po zerwaniu , kt贸re mo偶esz zastosowa膰, aby leczy膰 si臋 lepiej i szybciej. Niezale偶nie od tego, czy ty i tw贸j by艂y zdecydujecie pozosta膰 przyjaci贸艂mi, powy偶sze czynno艣ci mo偶esz zrobi膰 po zerwaniu.

Te rzeczy zapewni膮 ci komfort, spok贸j ducha, a tak偶e stopniowy proces leczenia. Jednocze艣nie b臋dziesz w stanie odwr贸ci膰 uwag臋 od b贸lu i my艣li o swoim by艂ym. Powy偶szy poradnik podpowiada, co robi膰 po zerwaniu.

Jak zachowa膰 si臋 po rozstaniu A je偶eli chcesz go odzyska膰:

Wi臋c teraz musisz pomy艣le膰 o swojej strategii, aby go przekona膰. Je艣li go rzuci艂e艣, mo偶esz da膰 mu troch臋 czasu, mo偶e by膰 naprawd臋 zraniony i z艂y. Czas leczy i mo偶e tego potrzebowa膰. Mo偶esz da膰 mu zna膰, kiedy tylko chcesz, 偶e nadal chcesz go w swoim 偶yciu, ale je艣li poprosi o troch臋 czasu, musisz na chwil臋 odpu艣ci膰.

Je艣li ci臋 rzuci艂, nie powiniene艣 si臋 z nim kontaktowa膰 przez co najmniej dwa lub trzy miesi膮ce. B臋dzie potrzebowa艂 czasu, aby zda膰 sobie spraw臋, 偶e ci臋 potrzebuje i kocha, a mo偶esz go o tym przekona膰, pozostaj膮c poza jego zasi臋giem. Nie wysy艂aj SMS-贸w, nie wysy艂aj e-maili ani nie dzwo艅, a je艣li zadzwoni, pozw贸l urz膮dzeniu odebra膰 po艂膮czenie.

Je艣li dzwoni i przypadkowo odbierasz telefon, b膮d藕 weso艂y, nawet je艣li nie masz na to ochoty. Niech my艣li, 偶e jeste艣 szcz臋艣liwy i 偶yjesz dalej. B臋dzie si臋 zastanawia艂, dlaczego nic od ciebie nie s艂ysza艂, i wierz mi, jego ego zostanie zranione, poniewa偶 go nie 艣ciga艂e艣.

Je艣li zastosujesz si臋 do powy偶szej porady, by膰 mo偶e nie b臋dziesz musia艂 nawi膮zywa膰 kontaktu. B臋dzie zaciekawiony faktem, 偶e nie us艂ysza艂 od ciebie ani s艂owa i prawdopodobnie do ciebie zadzwoni. To Twoja szansa, zapro艣 go na kaw臋 i pogadaj.

Niech to b臋dzie lekkie i przewiewne, nie ci臋偶kie rzeczy i nie rozmawiaj o zwi膮zkach. Zmie艅 temat natychmiast, je艣li rozmowa oka偶e si臋 zbyt osobista. Przed trzeci膮 randk膮 przy kawie lub lunchu powiniene艣 powiedzie膰 mu, jak si臋 czujesz. Dalsze op贸藕nianie tego jest strat膮 czasu i chcesz uzyska膰 odpowiedzi, aby m贸c i艣膰 do przodu ze swoim by艂ym lub skoncentrowa膰 si臋 na nowym 偶yciu bez niego.

Je艣li to zrobi艂e艣, b臋dziesz musia艂 jasno powiedzie膰, 偶e pope艂ni艂e艣 b艂膮d i nadal kochasz swojego by艂ego. Zgodzi si臋 albo rozwi膮za膰 spraw臋, albo nie, a je艣li jest tego pewien, powiniene艣 si臋 wycofa膰. Powiedz mu, 偶e cieszysz si臋, 偶e jeste艣 przyjacielem, a tak偶e mo偶esz da膰 mu troch臋 czasu, je艣li tego potrzebuje.

Nie pr贸buj go emocjonalnie szanta偶owa膰 ani nim manipulowa膰. To nieuczciwe i na ko艅cu przegrasz. Ludzie zwykle wiedz膮, kiedy si臋 z nimi gra, najlepiej jest by膰 tak otwartym i uczciwym, jak to tylko mo偶liwe.

Czy naprawd臋 chcesz go z powrotem, je艣li jedynym powodem, dla kt贸rego wr贸ci艂, jest poczucie winy? Poczucie winy to zmarnowana emocja i to ostatnia rzecz, na kt贸rej chcesz oprze膰 sw贸j zwi膮zek. B膮d藕 odwa偶ny i zr贸b skok wiary, je艣li kochasz tego faceta, musisz spr贸bowa膰, inaczej nigdy si臋 nie dowiesz.

Poradnik 80 Sztuczek Jak odzyska膰 EX


W ci膮gu 3 tygodni b臋dziesz w stanie wszystko zmieni膰. Dzi臋ki konkretnym technikom opartym na psychologii cz艂owieka, sztuce perswazji i komunikacji, mo偶liwo艣膰 odzyskania utraconej mi艂o艣ci stanie si臋 du偶o prostsza. Wypr贸buj na swoim ex a偶 80 r贸偶nych sztuczek aby go lub j膮 odzyska膰. Pami臋taj, 偶e dzia艂aj膮 one niezale偶nie od sytuacji.

W PAKIECIE:

MEGA PORADNIK "80 sztuczek "
+Plan dzia艂ania na ka偶dy dzie艅
+ 101 pyta艅 terapeutycznych pomocnych w skutecznym odkochaniu (jako plan awaryjny)
+ Kompendium wiedzy

(Poradnik zar贸wno dla kobiet jak i m臋偶czyzn)

Premium

Zapisz si臋 na webinar: 9 najlepszych rzeczy do zrobienia po zerwaniu Data 15.05.2020

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

WPISY PODOBNE DO: 9 najlepszych rzeczy do zrobienia po zerwaniu poradnik

  • Dodaj komentarz

    Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

Je偶eli chcesz dostawa膰 powiadomienia o nowych wpisach zostaw sw贸j email